دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی از سایت اپ ملودی

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی از سایت اپ ملودی

دانلود آهنگ جدید با کیفیت عالی و لینک مستقیم

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ امیر درباری عشق منی تو

عشق منی تو اگه زمونه بذاره مال من بشی
عشق تو فقط توی دل من جاشه

آهنگ جدید و شنیدنی عشق منی تو از امیر درباری با کیفیت عالی از رسانه ملودی 98

دانلود آهنگ امیر درباری عشق منی تو

Download New Music Amir Darbari - eshghe mani to

متن آهنگ عشق منی تو امیر درباری

عشق منی تو اگه زمونه بذاره مال من بشی
مال منی تو بذار حسودا هرچی میگنو بگند
عاشقت شدم وای عاشقت شدم
نفس منی آخه چجوری میتونی دلو بکنی
اینجوری بری آخه اینو میدونم که
تو هم عاشق منی وای عاشق منی
عشق تو فقط توی دل من جاشه
میخوادت بی حد و اندازه اگه بری که میمیرم
نفسهام فقط به نفس تو بنده
قلبم به تو پابنده جونم به تو بنده

دانلود آهنگ امیر درباری عشق منی تو

برای دانلود آهنگ با کیفیت 320 کلیک کنید.
  • ۹۸/۰۱/۲۸
  • اپ ملودی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی