دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی از سایت اپ ملودی

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی از سایت اپ ملودی

دانلود آهنگ جدید با کیفیت عالی و لینک مستقیم

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ میثم مهراج دردت به جونم

دردت به جونم قدرتو میدونم بخدا دوست دارم من میخوام چشاتو دنیا رو با تو

آهنگ زیبا و شنیدنی دردت به جونم از میثم مهراج با دو کیفیت متفاوت 128 و 320 و لینک مستقیم

دانلود آهنگ میثم مهراج دردت به جونم

Download New Music Meysam Mehraj – Dardet Be Joonam

متن آهنگ دردت به جونم مهراچ

خیره به چشاتم دیوونه ی اون نگاهتو دلبریاتم
بهم بگو که خودتم زیاد از حد نیا کم
اینو میدونی که باعث دلخوشیاتم
ابرو کمونی تو مهربونی

با من بس که عزیزی آروم جونی
من زندگی رو دلبستگی رو میخوام کنارت هر چی بگی رو
دردت به جونم قدرتو میدونم بخدا دوست دارم من
میخوام چشاتو دنیا رو با تو
همیشه دوست دارم من

  • ۹۷/۱۲/۰۴
  • اپ ملودی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی