دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی از سایت اپ ملودی

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی از سایت اپ ملودی

دانلود آهنگ جدید با کیفیت عالی و لینک مستقیم

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید اشکان کیانی به نام بی اراده با کیفیت عالی

Download New Music Ashkan Kiani – Bi Erade

موزیک ، ترانه و تنظیم : سهیل زند

دانلود آهنگ جدید اشکان کیانی بی اراده

دانلود آهنگ اشکان کیانی بی اراده

نه نمیذارم که تو بری نه فکر نکن تو مقصری نه بدون اینجا بدون تو میمیرم
کاش برگردیم به عقب بگیم همه چی خوبه چه عجب یه روز برسه دیگه دلشوره نگیرم
بی اراده هنوز دوست دارم کاش میموندی با من کاشکی داشتی طاقت
بی اراده بهم انگیزه دادی ولی عشقمو ندیدی چجوری رفتی راحت

من جای تو عکساتو بغل میکنم از تنهایی پرم دارم اشکامو با بغض میخورم
ساعتو تو آینه نگاه میکنم جات میجنگم با خودم انگار اینجایی هنوز حس میکنم
بی اراده هنوز دوست دارم کاش میموندی با من کاشکی داشتی طاقت
بی اراده بهم انگیزه دادی ولی عشقمو ندیدی چجوری رفتی راحت
بی اراده هنوز دوستت دارم کاش میموندی با من کاشکی داشتی طاقت
بی اراده بهم انگیزه دادی ولی عشقمو ندیدی چجوری رفتی راحت

  • ۹۷/۰۸/۰۹
  • اپ ملودی

اشکان کیانی

بی اراده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی